marți, 12 iulie 2011

3 pitici - revedere

Neserios cum ma stiti, nu m-am tinut de promisiunea facuta acum ceva vreme legata de mai jos mentionatii pitici. Noroc de un al 4-lea pitic, aflat in vizita pe la mine, care mi-a sugerat sa le fac o vizita celor 3 vechi prieteni.
Povestea lor o puteti vedea aici - 3 pitici - the the beginnings

Daca ar fi sa mai aveti doar un an de trait, din clipa asta, ce ati face in acest an? Cum l-ati petrece?

Brusc imi vin in minte 564 de lucruri. Apoi, imi dau seama de un lucru - "frate, e doar un an, mai trebuie sa filtrezi din ele!". Si uite-asa au disparut toate. E greu de ales. Ar trebuie facute estimari, stabilite prioritati, planuri bine puse la punct etc...(defecte profesionale oare?!)
Bun, dar totusi trebuie sa raspund la intrebare. M-am hotarat: as merge intr-un loc in care Google Maps sa nu-mi poata spune cati km sunt pana acolo sau in cat timp pot ajunge. O data ajuns acolo, mai vad eu :)

Care este cea mai mare frica a voastra, in acest moment?
Hmmm, tough one... Cred ca frica sa nu dezamagesc... pe mine, pe ceilalti... 

Care este visul pe care il aveti acum, in acest moment?
Cosmarul il stiu – sa se adevereasca ipoteza de la intrebarea 1. Visul? Il stiu si pe asta! Sa apuc sa le povestesc nepotilor ce-am facut eu in acest presupus ultim an si in cei ce i-au urmat. Raspunsul e scurt, dar conditiile ca el sa se indeplineasca implica foarte multe. Just think about it!

Nu pretind ca aberatiile/gandurile de mai sus pot ajuta pe cineva. In schimb, exercitiul in sine poate fi benefic. Pentru mine a fost. De aceea, ca si data trecuta, va recomand sa incercati o discutie cu piticii vostri(we all have them :) ).
 
PS: O sa observati niste idei care se repeta in cele 2 postari. Asta pentru ca am ales sa nu trag cu ochiul la ce scriam/visam/gandeam acum un an. Unele lucruri s-au schimbat, altele nu. Javra e acum “pisi”, pofta de calatorit a ramas, si la mine si la “my better half”, legatura vis-cosmar inca mai e, iar indemnul catre cei 2-3 cititori la o discutie cu piticii lor a rezistat si el pe metereze.

Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu