joi, 3 iunie 2010

3 pitici

Dragilor si dragilor,ma gandeam initial sa va spun o intreaga poveste despre cum m-am hotarat sa scriu postarea asta, dar m-am razgandit intre timp.
Va fac un rezumat ... doi oameni curajosi s-au hotarat sa renunte la toata agitatia si in acelasi timp la tot confortul oferite de orasul in care locuiau si au luat decizia sa se mute intr-un eco-village din Brazilia... asta spre binele lor si al viitorului lor copil. Mult mai multe detalii gasiti pe blogul lor - Viata prin balonul roz. Ei, si in satul asta de vis se aduna comunitatea periodic (cam la 2-3 luni) si fiecare incearca sa raspunda la trei intrebari, intrebari la care voi incerca sa raspund si eu, mi se pare un exercitiu foarte bun.

Pai, sa vedem...


Daca ar fi sa mai aveti doar un an de trait, din clipa asta, ce ati face in acest an? Cum l-ati petrece?
In primul rand n-as spune nimanui, consider ca o veste ca asta n-ar ajuta cu nimic pe cei din jur. Nu cred ca as schimba nimic si in acelasi timp cred ca as schimba foarte multe. De un singur lucru sunt sigur, nu as schimba in nici un caz persoana de langa mine. Cel mai probabil am pleca impreuna prin lume, ea a vazut atat de multe si de aceea vrea mai mult, eu n-am vazut destul... discutabil aici ce facem cu javra :)
Culmea e ca si fara o astfel de veste, s-ar putea sa facem acelasi lucru... (v-am facut un pic curiosi, nu? :) )

Care este cea mai mare frica a voastra, in acest moment?
Clar, frica de necunoscut. Dar zic eu ca sunt in curs de vindecare si o sa scap de ea.


Care este visul pe care il aveti acum, in acest moment?
Sa locuiesc intr-un loc unde nu exista temperaturi sub 10 grade, unde banii nu sunt pe primul loc si unde nu se aud claxoane ragusite...
Am folosit de fiecare data cuvantul nu, asa ca visul meu pare a fi de fapt trezirea dintr-un cosmar. Nu e chiar asa rau, dar uneori lucrurile negre umbresc ce e bun si frumos si de aici tendinta de a le elimina.

Ma gandeam sa fac un fel de leapsa on-line (se purta intr-un timp), dar nu vreau sa pun presiune, asa ca raspundeti cum vreti (in scris, in gand...), oricum ar fi, faceti cunostinta cu cei trei pitici! Mie mi-a prins bine.

Numa' bine va doresc si voua!

2 comentarii:

  1. avem noroc de cei 3 pitici ca mai dau cu shutul in zona B a unora si ne mai urnesc din loc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place viziunea ta... ai idei bune. Daca nu esti mandru de ele, ar trebui sa fii. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere