duminică, 1 august 2010

This Caza Family

Hello there!
Minunata familie Caza a calatorit foarte mult in ultimele 14 zile.


Partea I
Am plecat in Italia (la Peschiera del Garda, pe malul lacului Garda) cu ganduri de vacanta si intr-adevar, cam asa a fost. Ne-am luat portia de soare, asa cum ne-am dorit. Multumim gazdelor noastre de acolo pentru asta. Am reusit intr-o seara minunata sa ne ratacim, intorcandu-ne din Verona. Am ajuns pe la 8 seara in localitatea Lazise, nu mai aveam nici un alt autobuz care sa ne duca la destinatia dorita si nici baterie la telefon. Asa ca am luat-o gospodareste la pas si am admirat privelistea. Fromos dom'le, fromos, as mai merge acolo cu alta ocazie si in alte circumstante.
Am cerut apoi ajutorul carabinierilor locali care ne-au intampinat cu replica "Non capisco questa lingua" (cu referire la limba engleza, pentru ca italiana noastra nu e chiar asa stralucita). Am gasit in cele din urma un taxi care sa ne duca acasa, si ne-am inteles de minune cu soferul in italiana, combinata cu spaniola si engleza.

Partea a II-a
A urmat apoi plecarea catre taramurile necunoscute ale Scandinaviei, catre Hornsjøen (a se citi "Hunsho"). Am plecat de pe malul unui lac si am ajuns pe malul altui lac (care arata cam asa - Hornsjøen lake). Aici am gasit o cu totul alta lume - la ora 12 noaptea e inca lumina, la 3 dimineatza soarele e deja sus si iti deranjeaza somnul; majoritatea norvegienilor sunt vorbitori de engleza; notiunea de auto-servire inseamna cu totul altceva - nimeni nu sta sa pazeasca produsele minunate pentru ca nimeni nu-si face griji ca o sa iei o cafea de exemplu fara sa pui in borcanel cele 10 coroane.
Am avut o saptamana destul de incarcata (denumita "intro-week"), timp in care am cooperat cu ceilalti membri ai echipei - suntem 17, romani si bulgari in majoritate, dar Letonia, Italia, Tara Galilor sau Ungaria au si ele cate un reprezentant.
Cea mai grea parte a saptamanii parea a fi finalul - 2 zile in care trebuia sa plecam de aici cu 50 de coroane de persoana (cam cat un sandwhich si o Cola la o benzinarie) si sa vizitam o locatie la alegere. Solutia era autostopul, lucru destul de greu avand in vedere ca nu multi norvegieni sunt dispusi sa opreasca. Totusi, "This Caza family", asa cum am ajuns sa fim numiti pe aici, a reusit performanta de a parcurge distanta de aproximativ 600 Km , schimband doar 3 masini (restul la pas), lucru pe care nu l-a mai reusit nimeni din echipa. In astea 2 zile am cunoscut niste oameni deosebiti, care ne-au lasat cu gura cascata ( o las pe Andra sa va spuna mai multe despre ei, sunt sigur ca o va face). In plus, am vazut cat de minunata e coasta de vest a Norvegiei si ne-am plimbat prin orasul Molde (orasul trandafirilor). Peisajele sunt greu de descris in cuvinte, o sa incerc cu ceva poze.
Si sa ma mai laud un pic, am dat un fel de test auto aici, m-am descurcat bine si o sa am ocazia sa conduc destul de mult in urmatoarea perioada. Yeeeey! :)

Partea a III-a
Zgomot de tobe pe fundal, urmeaza un anunt important. Nu v-am mai surprins de multisor cu nici o veste asa ca, here it goes - luni seara plecam pentru 3 luni in sudul Suediei, in Ronneby. Noi suntem foarte entuziasmati! Sper ca si voi :)

Cam asta e pe scurt povestea noastra din ultimele 2 saptamani. S-au mai intamplat multe, dar toate la timpul lor.
S-auzim numai de bine!

5 comentarii:

  1. Dar ia povesteste tu lumii ce inseamna Kaza in letona :))

    RăspundețiȘtergere
  2. bine, fie - http://translate.google.com/#lv|ro|kaza

    RăspundețiȘtergere
  3. Plictisitoare saptamani :) Sa vezi cate n-am facut eu! Oh, wait... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum ? ... nu te-ai dus tu in Turcia la All Inclusive ? ... sa stai la "rasini" ? :))

    Succese maxime prietene si s-auzim numai de bine !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Prietene Marius... say again?! "rasini" ? :D

    RăspundețiȘtergere