duminică, 11 septembrie 2011

Blowin' in the Wind

Au trecut 6 saptamani de cand suntem aici si deja ne simtim mai putin vizitatori si mai mult locuitori ai orasului Sydney. Bine, asta nu inseamna ca la sfarsit de saptamana nu putem "sa o facem pe-a turistii".
Daca in primul week-end aici am petrecut doar cateva minute pe plaja din Bondi, astazi am luat-o din timp si am putut sa ne bucuram fara graba de "Festival of the Wind". "Take it slow", asa mi-a zis un coleg de munca zilele trecute, si asa am si facut.
Am ramas uimiti de marea de zmei colorati si am tanjit putin la valurile care se spargeau, ca un mic preview pentru vara care urmeaza sa vina peste vreo 2 luni.

Acordurile de muzica braziliana ne-au ademenit spre multimea adunata in jurul dansatorilor de capoeira. Ei deja isi terminasera prestatia, dar putin mai incolo formatiile de dans africane si sud-americane erau in mijlocul petrecerii. Nu vreau sa fiu rautacios, dar cred ca ai nostri calusari sau oricare alt ansamblu de dansuri populare le-ar fi dat clasa. Poate la anul!
Dupa atata muzica ni s-a deschis apetitul pentru dans, asa ca am decis sa continuam ziua in pasi de tango. Mai stangaci la inceput, mai naturali spre sfarsit.

Incet-incet, vantul, actorul principal al zilei si al festivalului, a inceput sa sufle mai tare si mai rece. Ne indreptam spre casa, lasam in urma ritmurile de tango si culorile usor mai palide ale apusului.

O saptamana colorata va doresc si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu