marți, 27 aprilie 2010

Thank you, Facebook !!!


Singurul beneficiu pe care mi l-a adus minunata retea de socializare sus-mentionata este bunaciunea de show la care am participat sambata seara spre duminica dimineatza. Am aflat intamplator ca Luna Amara vine in Iasi, atunci cand am vazut ca vreo 2-3 buddies s-au "abonat" deja la portia de rock.
Mi-am anuntat nevasta, au urmat ceva schimbari de planuri si sambata pe la 9 si 8 minute eram in fata clubului Hand, unde ne asteptau nuntasii. Era inca devreme sa am vedenii, am dat un telefon si am aflat ca intre timp clubul si-a schimbat locatia; deci, bila neagra pentru mine. Anyways, dupa cateva minute eram acolo. Same Mary, different hat, ca sa zic asa, o palarie mai mare si mai incapatoare, cu muzica buna si bineinteles, bere rece.
Au urmat ceva pregatiri si a inceput si cantarea. De la primele acorduri am exclamat: "Oh boy, I missed this!".
Din punctul meu de vedere prestatia trupelor din deschidere a fost un mare bonus, I enjoyed every minute.
Incet-incet totul s-a incins - atmosfera, lume, bere, cam tot. Cand au urcat si baietii de la Luna Amara pe scena, totul era numai bun. Am dansat, am sarit, am dat din cap, am cantat, am ragusit, am primit si piese noi, si piese deja consacrate ( am avut tendinta sa zic vechi dar apoi mi-am dat o palma dupa cap), am avut parte de sauna gratis (ne scuzati baieti, asa suntem noi moldovenii mai caldurosi :) ), a fost si un bis, am fi vrut din tot sufletul inca un bis, si inca un bis, si inca un bis dar am fost totusi intelegatori, si surprinzator, cel putin pentru mine, ne-am luat si lectia de Folclor (cu ceva versuri actualizate de Mihnea), am lasat naibii berea care deja se incalzise peste masura, am aprins o ultima tigara, le-am mai transmis inca o data aprecierea trupelor care ieseau la o gura de aer si am parasit impreuna incinta.
A fost bestial! Mi-nu-nat!

Multumim MAT, Multumim Toy Machines, Multumim Luna Amara, si, de ce nu, Multumesc Facebook!

Iata si ceva poze de la cantare (scuzati-mi lipsa de profesionalism :) )...



3 comentarii:

  1. frumoasa povestire! Mi-nu-na-ta! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am aflat de "portia de rock" tot de pe FB :) deci subscriu la ce ai zis mai sus.. Thank you, Facebook :))
    Suuuper tare concertul!!!
    P.S. Kaza, rusinica.. nu stiai unde e Handu' nou :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu te-as cunoaste, mi-ar fi frica de tine :))

    RăspundețiȘtergere